Stranica 1 / 1 Dokumenti od 1 do 17
(od ukupno 17)
|
Naslov |
Datum |
Socijalno poduzetništvo |
3.1.2017 |
Termin socijalno poduzetništvo pojavljuje se krajem osamdesetih godina prošlog stoljeća u Italiji i u drugim europskim zemljama. Pojava ideje i prakse socijalnih tvrtki povezana je s razvojem kapitalizma u 18. i 19. stoljeću, kada su osnivane grupe za samopomoć i druga udruženja vođena principima filantropije i milosrđa. |
Intrapoduzetništvo |
29.9.2016 |
Poduzetništvo je spremnost pojedinca ili više partnera da uz određeno ulaganje kapitala i preuzimanje rizika uz neizvjesnosti uđe u poslovni pothvat s ciljem stvaranja profita. Poduzetništvo je proces u kojem pojedinci pokušavaju ostvariti ideju bez obzira na resurse koje trenutačno posjeduju. Bit poduzetničkog ponašanja je prepoznavanje prilika i ostvarivanje ideja. Skupinu zadataka kojom se bav... |
Kaizen - japanska poslovna filozofija |
21.6.2016 |
Poslovni proces je niz logički povezanih aktivnosti koje koriste resurse tvrtke, čiji je krajnji cilj zadovoljenje potreba kupaca za proizvodima ili uslugama odgovarajuće kvalitete i cijene, u adekvatnom vremenskom roku, uz istovremeno ostvarivanje neke vrijednosti. Poslovni procesi su način na koji se poslovi organiziraju, koordiniraju i usmjeravaju kako bi se proizveo proizvod s određenom tržišn... |
Japanski menadžment |
25.2.2016 |
Menadžment postoji koliko i čovječanstvo, no kao pojam oko 150 godina. Menadžment je proces ostvarivanja ciljeva aktivnostima drugih ljudi. Posao menadžmenta tijekom povijesti se mijenjao, no, u suštini je ostao isti. Današnji menadžer ne razlikuje se puno od menadžera u prošlosti. Također se bavi vođenjem ljudi usmjeravanjem tvrtke ciljevima kao i nekada. |
Upravljanje vremenom |
10.12.2015 |
Ono što je svima nama dano podjednako je vrijeme. Svatko od nas ima istu količinu na raspolaganju. Svatko od nas ima podjednake šanse da ga dobro raspodjeli. Pa zbog čega izgleda kao da ga netko ima previše, dok ga neki imaju premalo?
Kada čovjek kaže da nema dovoljno vremena za sve obveze koje treba obaviti, sve više do izražaja dolazi upravljanje vremenom. Današnje vrijeme karakterizira stalna t... |
Korporativni identitet |
15.9.2015 |
Korporativni identitet je osobnost tvrtke, a dizajniran je radi olakšavanja postizanja poslovnih ciljeva. Osnovne komponente identiteta polaze od misije i vizije, odnosno definiranih vrijednosti tvrtke, što čini osnovu za pozicioniranje, isticanje ključnih komparativnih prednosti, otkrivanje slabosti i definiranje održivih ciljeva tvrtke. U analizi i definiranju korporacijskog identiteta potrebno ... |
Upravljanje odnosima s klijentima u bankarskom sistemu |
11.6.2015 |
Banke su financijske institucije, odnosno kreditne ustanove koje se bave novčanim prometom odnosno prikupljanjem slobodnih financijskih sredstava, vrše njihovu koncentraciju i alokaciju kroz odobravanje kredita uz određenu kamatu. U definicijama ekonomsko-pravnog karaktera banka se definira kao tvrtka koja profesionalno, u vidu zanimanja, uzima i daje kredite radi ostvarivanja dobiti koja se sasto... |
Unapređenje zdravstvene zaštite primjenom informacijsko komunikacijske tehnologije |
24.2.2015 |
Informacijsko društvo sinonim je za nove informacijske i komunikacijske tehnologije. Početkom 90-ih godina došlo je do procvata novih informacijsko komunikacijskih tehnologija što je značilo početak masovne upotrebe elektroničke razmjene informacija, približavanje digitalnim tehnologijama, povećanje korištenja interneta i otvaranje telekomunikacijskih tržišta. Informacijsko društvo donijelo je zna... |
Menadžment rizika |
16.12.2014 |
Menadžment se može definirati kao aktivnost kojom se vrše određene funkcije sa svrhom da se na efikasan način osiguraju, rasporede i iskoriste ljudski napori i fizički resursi u cilju postizanja određenog cilja, adaptacije na promjene ili planiranje budućnosti. Menadžment rizikom potiče iz USA, 50-tih godina prošlog stoljeća. Menadžment rizika (upravljanje rizikom) je prepoznavanje, procjenjivanje... |
Kako poboljšati odnose među radnim kolegama |
14.10.2014 |
Zadovoljiti zahtjeve modernog načina poslovanja i biti uspješan u poslovnom svijetu danas je izuzetno teško i stresno. Svaki poslovni čovjek koji se želi razvijati i profesionalno napredovati treba biti spreman na brojne promjene, spreman na učenje, odricanja, kompromise, treba neprestano razvijati vlastite potencijale i njegovati odnose. Također, znamo da biti uspješan u poslu ne znači nužno biti... |
Ponašanje potrošača |
24.7.2014 |
Ponašanje potrošača je zanimljivo budući da su svi ljudi, uz mnogobrojne uloge koje imaju u pojedinim fazama života i potrošači od najranije dobi. Stoga ljudi u ulozi potrošača, iz vlastitog iskustva, mogu izvesti niz zaključaka i samim time bolje razumjeti vlastito i tuđe ponašanje prilikom kupnje. Proučavanje ponašanja potrošača kao zasebne marketinške discipline započelo je kada su proizvođači ... |
Teleworking - rad na daljinu |
13.3.2014 |
Jedna od mogućih strategija motivacije, koja se pokazala naročito efikasnom, vezana je za fleksibilne rasporede rada. Odnosi se na upotrebu različitih metoda i tehnika planiranja i organizacije radnog vremena. Kako bi se povećala motivacija zaposlenih, sve je češća upotreba atipičnih i nestandardnih oblika organizacije i rasporeda rada. Cilj je da se kroz korištenje različitih varijanti radnog vre... |
Coaching |
31.10.2013 |
Coaching se pojavljuje devedesetih godina dvadesetog stoljeća u SAD-u i zapadnoj Europi kao odgovor na novonastalu potrebu u tvrtkama da se iz osnova promjeni do tada prevladavajući menadžerski stil i kultura ponašanja u poslovnoj praksi. Naime, do tada dominantna ‘kultura krivnje“ koja se poziva na strah i greške iz prošlosti počela je davati sve slabije rezultate. Postalo je jasno da zaposleni u... |
Etika u poslovanju |
30.7.2013 |
Suočeni s neizvjesnošću i financijskom krizom u poslovnom okruženju izazvanom nizom faktora od prelaska na nove tehnologije i industrije, nove proizvode i usluge, trendove, ponudu i potražnju, modu, svjetonazore, prijevare, obmane, koruptivna ponašanja itd., u fokusu svih tih naslova je ljudski faktor putem odlučivanja i procesa donošenja odluka. Sve više i više nameće se kao nasušna potreba i imp... |
Odgovornost prodavatelja za materijalne i pravne nedostatke stvari i prava kupca u ugovoru o kupoprodaji |
18.4.2013 |
Ugovorom o kupoprodaji prodavatelj se obvezuje predati kupcu stvar u vlasništvo, a kupac se obvezuje platiti mu cijenu. Prodavatelj je svoju obvezu ispunio u cijelosti tek onda kada je kupcu predao stvar koja ima određena svojstva koja mogu biti propisana, ugovorena ili uobičajena. Ako stvar nema određena svojstva, prodavatelj odgovara kupcu za nedostatke stvari koji mogu biti materijalni ili pravni. |
Uloga monetarnog nominalizma i zaštitnih klauzula u ispunjenju novčanih obveza |
26.2.2013 |
Obveze mogu biti novčane ili nenovčane ovisno o tome je li predmet obveze predaja iznosa novca kao sredstva plaćanja ili što drugo. Novac kao naročita vrsta stvari služi kao osnova za podjelu obvezno pravnih odnosa na one s novcem kao predmetom obveze i one koje imaju za predmet obveze neku drugu stvar, a ne novac, pa prema tome razlikujemo novčane od nenovčanih obveza. |
Platne kartice |
22.1.2013 |
U cilju razvijanja bezgotovinskog načina plaćanja, bankarski sektor nudi različite vrste domaćih i internacionalnih platnih kartica. Jedna od najvažnijih prednosti uvođenja kartičnih proizvoda zapravo je pojava jedinstvenog sredstva plaćanja u cijelom svijetu. |
<< Prijašnja
| Stranica: 1 | Sljedeća >> |