Dodao je da tek treba utvrditi štetu nastalu zatvaranjem, pa otvaranjem toga senjskog hotela. Odvjetnik Došen je naglasio kako je Porezna uprava zapečatila hotel, potom ga otpečatila, tj. ukinula naredbu o zatvaranju, i donijela novu naredbu o otpečaćivanju hotela, sve u istom danu.
Kao razlog se navodi novonastala situacija, bez daljnjih pojašnjenja, rekao je Došen u telefonskom razgovoru za Hinu, dodavši kako smatra da je hotel otvoren zbog pritisaka javnosti. Istaknuo je kako su neki porezni dužnici dužni puno više od tvrtke Mališa, a da im objekti nisu zatvoreni.
Na upit o uvjetima i rokovima plaćanja poreznog duga, Došen je rekao kako im prilikom otpečaćivanja nije određen nikakav uvjet ni rok plaćanja duga, ali da je vlasnik spreman porezni dug platiti u što kraćem roku. Na upit zašto tvrtka dug nije platila ranije, podsjetio je da je tvrtka u predstečajnom postupku.
Na upit o plaćama zaposlenika odvjetnik je potvrdio da su isplaćivane. Inače, riječ je o poreznom dugu za posljednje dvije godine, tj. dugovanju za mirovinsko i zdravstveno osiguranje zaposlenika i za PDV. Odvjetnik Došen je, govoreći o kronologiji događanja u vezi s dugovanjem, ranije danas kazao kako je njegova stranka zapisnik o dugu dobila 31. srpnja, te da su na taj taj zapisnik posljednjeg dana roka za prigovor, predali prigovor.
Došen smatra da taj prigovor nije ni razmatran, jer je naredba o zatvaranju ostavljena u hotelu, dok je rok za prigovor još trajao. Po navodima odvjetnika Došena, senjski hotel je do roka koji je bila odredila Porezna uprava, napustio najveći dio od ukupno 66 gostiju.