c S
Dnevne novosti

Završila međunarodna konferencija COST mreže

12.04.2011 07:02 ZAGREB, 11. travnja 2011.(Hina), U središtu pozornosti Međunarodne konferencije COST mreže (Europske suradnje u znanosti i tehnologiji) pod nazivom "Novi izazovi i metodološke inovacije u europskim istraživanjima medijske publike" bilo je pitanje nedostataka i prednosti konvencionalnih metoda istraživanja publike koja se sve više mijenja sukladno promjenama tradicionalnih medija.
Konferencija, koja je održana od 8. do 11. travnja na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, okupila je više od 130 znanstvenika iz područja istraživanja medija iz 30 europskih zemalja.

Na okruglim stolovima znanstvenici su izmjenjivali iskustva i spoznaje o novinama i promjenama u medijima diljem Europe, priopćeno je iz Hrvatskih studija.

Sa suvremenim načinima znanstvenog istraživanja i proučavanja medija sudionike su upoznali ugledni stručnjaci poput Sonie Livingstone, Petera Dahlgrena, Daphe Lemish, Uwe Hasebrinka i Helene Bilandžić. Profesorica na Hrvatskim studijima Jelena Jurišić, koja je i jedna od organizatorica konferencije, ocijenila je kako su organizatori vrlo zadovoljni organizacijom i rezultatom te da su dobili brojne pohvale uglednih stručnjaka i znanstvenika, navodi se u priopćenju.

To je, ističe Jelena Jurišić, i dokaz da smo kao domaćini ovogodišnje COST aktivnosti odlično napravili posao te tako znanstvenim "kanalima" napravili odličnu promociju Hrvatske kao uglednog europskog sveučilišnog centra.

Konferencija je održana u sklopu aktivnosti mreže COST-a pod nazivom "Transforming Audiences, Transforming Societies" (COST Action ISO906) koja okuplja znanstvenike i istraživače iz Europe.

Glavni cilj te mreže COST-a jest razvijanje znanstvenoga proučavanja medija i njihovih publika u europskim zemljama.

Pokrenuta je 1. ožujka 2010. i okuplja 185 znanstvenika i istraživača iz 30 europskih zemalja.