Intermodalni prijevoz omogućava 80-postotno smanjenje emisije CO2 u usporedbi s konvencionalnim metodama prijevoza, ističu iz gradske administracije. Na samom ulazu u Križevce planirana je gradnja terminala za intermodalni prijevoz koji će poduzetnicima omogućiti značajne prednosti u pogledu ekonomske isplativosti, održivosti i pouzdanosti kod prijevoza robe.
U svrhu izrade elaborata za intermodalni terminal pokrenuto je istraživanje o konkretnim potrebama poduzetnika kojem zainteresirani mogu pristupiti putem stranice www.krizevci.hr. Intermodalni prijevoz. Križevci su ozbiljan konkurent za gradnju takvog terminala, ali, kako je Hini objasnio gradonačelnik Mario Rajn, projekt se ne može početi realizirati prije nego što turska kompanija Cengiz okonča gradnju drugog i obnovu postojećeg željezničkog kolosijeka između Križevaca i Koprivnice. No, čine sve kako bi bili spremni da grad podno Kalnika jednog dana počne realizaciju gradnje Intermodalnog terminala.
Glavni konkurent Križevcima u tom projektu je Zagreb. Najraširenija intermodalna transportna tehnologija je prijevoz robe kontejnerima. On ne samo da smanjuje troškove, nego i minimizira ekološki utjecaj, s potencijalnom uštedom CO2 i do 80 posto u usporedbi s konvencionalnim rješenjima kamionskog prijevoza. Stručnjaci kažu da je intermodalni prijevoz povoljan za dugolinijske rute koje prelaze tisuću kilometara, nudeći konkurentna vremena tranzita i stabilne cijene tijekom duljih razdoblja.
Podržana snažnom mrežom europskih željezničkih čvorišta i besprijekornom povezanošću od vrata do vrata, intermodalna logistika osigurava pouzdanost i efikasnost na različitim geografskim područjima. S obzirom na projicirani nedostatak 745 tisuća vozača kamiona u Europi do 2028. godine, intermodalna logistika predstavlja održivo rješenje za smanjenje pritiska na tradicionalni cestovni teret. Korištenjem željeznice za glavni tranzit tvrtke mogu smanjiti ovisnost o preopterećenim cestovnim mrežama i istodobno efikasno ispunjavati rastuće zahtjeve u transportu.